Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Vintage Pin-Up Bikinis!!! Super Summer Trend !!

Καλημέρα κορίτσια!!
Λέω καλημέρα γιατί λογικά οοι περισσότερες απο εσας θα δείτε αυτό το ποστ το πρωί..
Σήμερα καθώς ψαχούλευα στο Weheartit.com αποφάσισα οτι έχω κόλλημα με το πιο hot trend της σεζόν! Ναι, σωστά μαντέψατε λατρεύω τα ψηλόμεσα Pin Up μπικίνι!!




Για να έχετε μια πλήρη εικόνα του τι ακριβώς είναι, θα σας εξηγήσω και θα δείτε και φωτογραφίες.Για όσες δε ξέρετε ήδη δηλαδή..
Είναι μπικίνι τα οποία είναι κοφτά σορτσάκια που ανεβαίνουν ψηλά στη μέση και τονίζουν τις καμπύλες. Συνήθως σε ναυτικά χρώματα ή πουά και ριγέ pattern, αυτά τα bottoms συνδυάζονται με χοντροκομμένα σουτιέν, συνήθως σε bandeau στυλ ή με έντονες γωνίες.                                              


Το συγκεκριμένο στυλ μαγιώ είναι πολύ καλό για τα σώματα με καμπύλες. Κατά τη γνώμη μου, δε ταιριάζει καθόλου σε αδύνατα σώματα, αφού το ψηλόμεσο bottom πρέπει να αγκαλιάζει την καμπύλη απο τον ποπό μέχρι τη μέση!
Αν έχετε λίγα παραπάνω κιλάκια, αυτά τα μαγιώ είναι ό,τι πρέπει για σας!

Μου άρεσαν πάντα αυτά τα μαγιώ, αλλά δε σκεφτόμουν να επενδύσω σε ένα γιατί προφανώς δεν είναι ο,τι πιο συνηθισμένο στην Ελλάδα για να το φορέσεις. Αλλά φέτος βλέπω πως θα φορεθεί αρκετά και πιστεύω πως για "άραγμα" στην πισίνα είναι υπέροχη επιλογή. Προφανώς δεν είναι ό,τι καλύτερο για μαύρισμα :P Αλλά είναι πολύ καλή και στυλάτη εναλλακτική για ενα σορτσάκι στην πισίνα ή στον καφέ στην παραλία. Φέτος λοιπόν, αν βρω κάποιο που να μου αρέσει σε καλή τιμή θα το αγοράσω.


Παρακάτω σας δείχνω μερικά απο τα αγαπημένα μου.







Εσάς σας αρέσουν τα Pin-Up / Vintage μαγιώ?
Πείτε μου τη γνώμη σας και αν ξέρετε που μπορώ να βρώ τέτοιο στυλ στην Ελλάδα πείτε μου το μέρος!!

Juicy Kisses Fashionistas!!

Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε στο Twitter και να κάνετε like στη σελίδα μου στο Facebook για να μαθαίνετε τα νεα μου, να επικοινωνούμε πιο εύκολα αλλά και να ενημερώνεστε για τα καινούρια posts και βίντεο που θα ανεβάζω!!

18 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα, ειδικά το ασπρόμαυρο πουά είναι εκπληκτικό! Να αγοράσεις οπωσδήποτε αν σου πηγαίνουν! Φιλιά κ' καλές αγορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω θα μου πηγαινουν, αλλα αν βρω καποιο θα δοκιμασω κι ολας!
      Παντως θα ενημερωθειτε αμεσως μολις αγορασω ενα :P
      xoxo

      Διαγραφή
  2. Μ'αρέσει κι εμένα πολύ αυτό το στυλ αλλά δεν μου πηγαίνει καθόλου νομίζω...δεν έχω και πολλές καμπύλες! :/ Στο H&M έχεις κοιτάξει? Δεν ξέρω αλλά ίσως έχει εκεί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκει σκεφτομαι κι εγω να κοιταξω μολις παω Θεσσαλονικη !!
      Ελπιζω να βρω κανενα!
      :)

      Διαγραφή
    2. Στα H&M έχει σίγουρα! Πήγα πριν λίγες μέρες κ' θυμάμαι πως είχα δει, οπότε ρίξε μια ματιά. :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κι εγω ημουν διστακτικη στην αρχη αλλα το πηρα αποφαση τελικα!!!!

      Διαγραφή
  4. Σου απονείμω το βραβείο One Lovely Blog Award για το υπέροχο blog σου! Συνέχισε έτσι! Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oOoo ευχαριστω παρα παρα πολυ <3

      Διαγραφή
    2. Τίποτα, εξάλλου το αξίζεις κ' με το παραπάνω! ;)

      Διαγραφή
    3. One Lovely Blog Award

      Οι κανόνες του βραβείου είναι:

      1) Πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
      2)Να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
      3)Να βραβεύσεις άλλα 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
      4)Να ενημερώσεις τα blog που βράβευσες.
      5) Να ακολουθείς τα blog που βράβευσες.

      Ερωτήσεις:

      1.Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
      2.Ποιο είναι το θέμα του blog σας;
      3.Από που βρίσκετε την έμπνευση;
      4.Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
      5.Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
      6.Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
      7.Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας για να δημιουργήσετε;
      8.Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
      9.Ποια είναι τα χόμπι σας;

      Διαγραφή
  5. loving your blog, #bloginsperation

    http://devilz-angles.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάρα πολύ ωραίο post!!!
    πάρε μέρος και στο GIVEAWAY του blog μας:http://konsadam.blogspot.gr/2013/06/mastic-spa.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή