Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Κι άλλο -μινι- haul !!

Hello fashionistas!!
Οπως θα ξέρετε όσες παρακολουθείτε το fb μου, είμαι άρρωστη, οπότε το βίντεο δε μπόρεσα να σας το ετοιμάσω..
Σήμερα βγήκα πάλι στη αγορά για να βρω το μαγιώ που ήθελα και πήρα μερικά ακόμα πράγματα.


 Ηθελα ροζ βαλίτσα, αλλά βρήκα αυτή τη φούξια. Είναι αρκετά μεγάλη και πιστεύω χωράνε τα πράγματα μου και με το παραπάνω!

 Εκτός απο τα ψώνια που έκανα, έφτιαξα κι αυτό το statement κολιέ. Σας αρέσει??

 Η μαμά μου πήρε αυτό το μπλε μπλουζάκι. Είναι αέρινο, ελαφρύ με σχετικά μακρύ μανικάκι. Ο,τι πρέπει για τις δροσερές νύχτες των διακοπών!!

 Αυτό το μπλουζάκι το είχα βάλει στο μάτι εδώ και καιρό. Είναι γαλάζιο και έχει σχέδιο καρδούλα απο μαργαρίτες. Επίσης είναι αρκετά ριχτό και φαρδύ οπότε το λάτρεψα!

 Πήρα κι αυτό το κόκκινο basic κοντομάνικο που κι αυτό ταιριάζει με πολλά στυλ!
Εδώ με το κολιέ που έφτιαξα

 Τέλος, πήρα αυτό το baby pink μαγιώ με φρου φρου δαντελένιο στο στράπλες τοπ. Ηθελα ενα συγκεκριμένο μαγιώ αλλά δε το βρήκα στο χρώμα που ήθελα οπότε δοκίμασα αυτό και μου άρεσε και το πήρα. Στη φωτο έχω βάλει τη Victoria's Secret σακουλίτσα μου, το κινητό μου με θήκη που έχω φτιάξει και το καινούριο μου MP3 με τα ακουστικά. Το μόνο που με χαλάει είναι οτι το απο κάτω είναι λίγο "βράκα" αλλά θα το κάνω scrunch back για να γίνει λίγο κοφτό.

Αυτά ήταν και τα σημερινά ψώνια.
Δε ξέρω αν θα πάω τελικά διακοπές, αλλά απο ρούχα και αξεσουάρ είμαι πανέτοιμη :P

Τα ρούχα είναι όλα απο το PINK WOMAN.
Το μαγιώ δεν έγραφε μάρκα.
Η βαλίτσα είναι απο τοπικό μαγαζάκι στην Εδεσσα.

Να και δυο φωτογραφίες απο χθες στη Θεσσαλονίκη.



Αυτά απο μένα! 
Φιλάκια :*

Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε στο Twitter και να κάνετε like στη σελίδα μου στο Facebook για να μαθαίνετε τα νεα μου, να επικοινωνούμε πιο εύκολα αλλά και να ενημερώνεστε για τα καινούρια posts και βίντεο που θα ανεβάζω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου