Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Big Thessaloniki Haul!!

Γειά σας κούκλες!!
Σήμερα πήγα Θεσσαλονίκη με τη μαμά μου (γι'αυτό και δεν έχω κοιτάξει τα καινούρια σας ποστς όσες είστε bloggers να ξέρετε θα τα δω αύριο και θα σχολιάσω!) και καταευχαριστήθηκα ψώνια. Δε πήρα πολλά ρούχα, αλλά πήρα αξεσουάρ και μικροπράγματα και διάλεξα κάποια υπέροχα ρούχα για τη μαμά μου (που εννοείται θα τα κλέψω κάποια στιγμή) ..
Σας έχω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τα πράγματα και αύριο θα σας ετοιμάσω και βίντεο για να δείτε λεπτομερώς τα πράγματα και να τα δείτε και φορεμένα γιατί μερικά αδικούνται πολύ στις φωτο! Οταν ανεβάσω το βίντεο δε θα κάνω χώρια ποστ, απλά θα ανανεώσω αυτό! Επίσης αύριο θα πάρουμε μερικά πραγματάκια ακόμη γι'αυτό μείνετε συντονισμένες!


Θα σας δείξω πρώτα τα δικά μου και μετά της μαμάς. Επίσης να ενημερώσω οτι δε θυμάμαι όλα τα μαγαζιά, οπότε αν σας ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο μου λέτε και το ψάχνω.



Πήρα το περιοδικό Μirror, που είχε αυτά τα δείγματα απο Garnier κρέμες και δώρο ένα τσαντάκι για καλλυντικά αρκετά μεγάλο, ροζ -λευκό λεοπάρ.


Απο ρούχα πήρα ένα basic φαρδύ φανελάκι σε λευκό χρώμα που το θεωρώ MUST για καλοκαίρι αλλά και χειμώνα για layering. Φοριέται με τα πάντα και είναι πιο δροσερό αλλά και στυλάτο απο το απλό κλασσικό φανελάκι. Πήρα και αυτό το στράπλες μεντί τοπάκι (φαίνεται θαλασσί αλλά πρασινίζει αρκετά) .

Πήρα αυτά τα πεδιλάκια σε λευκό χρώμα, πολύ βολικά απο τα DEXIM.


Πήγαμε στα H&M και βρήκα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το δαχτυλίδι αστερία που έψαχνα εδώ και δυο χρόνια!!! Είναι πιο μικρό απο αυτό που ήθελα αλλά είναι ΥΠΕΡΟΧΟ! Και πήρα και αυτό το statement κολιέ που μου άρεσε πολύ και θα το φορέσω αρκετά νομίζω :P


Πήγα επίσης σε ένα άκυρο μαγαζάκι που πηγαίνω πάντα, δε θυμάμαι πως λέγεται αλλά θα το ψάξω για να σας πω στο βίντεο. Πήρα μια μπαντάνα σε baby pink για pin up hairstyle, ενα σταντ για δαχτυλίδια που με τρομάζει λίγο αλλά επέμενε η μαμά να το πάρω :P φούξια ακουστικά και φορτιστή (ΦΟΥΞΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ!!!) <3 και μια πένσα για να φτιάχνω κάποια κοσμήματα. Αγάπησα τη σακούλα του μαγαζιού η οποία θα γίνει αφίσα τον Σεπτεμβριο που θα μετακομίσω!

Μπήκαμε στη Ρεζέρβα που έχει διάφορα διακοσμητικά και γκατζετάκια και βρήκα τυχαία αυτό το MP3. Η τιμή του ειναι μόνο δέκα ευρώ οπότε το πήρα αμέσως, αφού το δικό μου έχει χαλάσει. Εψαχνα ροζ αλλά είχε μόνο σε μοβ, δε με χάλασε...

Εδώ και καιρό ήθελα άρωμα, αλλά τσιγκούνευα να πάρω κάποιο ακριβό γιατί δεν είμαι και λάτρης των αρωμάτων, ειδικά το καλοκαίρι. Ηθελε όμως η μαμά μου και δοκίμασα την Miss Dior Cherrie και την αγάπησα οπότε πήρα. Η μαμά μου πήρε την Allure της Chanel. Αυτές είναι σε μικρά μπουκαλάκια των εφτά ευρώ, είναι ίδιες με τις αυθεντικές και βγαίνουν σε τρία μεγέθη. Τη διεύθυνση τη βλέπετε πάνω στο μπουκαλάκι! Λατρεμένα και τα δύο και είναι πολύ καλό το οτι με μόνη διαφορά τη συσκευασία κάνεις τόση οικονομία!!


Πήγαμε στα Euromania, η μαμά μου πήρε ένα σετάκι (όζα, μολύβι ματιών-χειλιών, κραγιόν, σκιά) σε κοραλλί χρώμα που είναι το αγαπημένο της και πήρα κι εγώ μια ροζ όζα και σκόνη για flock manicure. Είναι το νέο trend στα νύχια που μοιάζουν σαν βελούδο! Θα σας κάνω λογικά κάποιο βιντεάκι όταν τα χρησιμοποιήσω. Τέλος, πήρα κάποια δαχτυλιδάκια. Ενα τριπλό με καρφάκια σε χρυσό, ένα τριπλό με καρδούλα πάλι χρυσό, ένα λευκό μουστάκι με στρασάκια και ένα knuckle ring ροζ μουστάκι.

Πήραμε κι αυτά τα εσώρουχα, το φούξια δικό μου το μαύρο της μαμάς. Ήταν πολύ όμορφα για να τα κρύψω, έπρεπε να τα δείτε!!

Η μαμά πήρε ένα φούξια υπέροχο μαγιώ απο το μαγαζί "Καπετάνιος"
Αυτά τα υπέροχα κοραλλί βραχιολάκια !!



 Αυτά τα μπλουζάκια, ένα κοραλλί με στρας στα μανίκια κ ενα μπεζ σε φαρδιά γραμμή. Αδικούνται και τα δύο υπερβολικά, θα δείτε στο βίντεο.








Και ενα κολάν και την υπέροχη μαύρη παντελόνα (επίσης αδικούνται στις φωτο)

















Τέλος πήρε αυτές τις γόβες, οι οποίες αδικούνται ακόμα πιο πολύ, αφού ζωντανά είναι τόσο τέλειες, που αν μπορούσα θα τις έκλεβα !!!! :P


Αυτά ήταν τα ψώνια μας, θα δείτε αύριο το βίντεο όπως σας είπα με μερικά ακόμη πραγματάκια, εδώ

Lots of Juicy Kisses to all my Shopaholics <3

Για να δείτε την Σανέλ να φρικάρει με το σταντ για τα δαχτυλίδια πατήστε εδώ .

Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε στο Twitter και να κάνετε like στη σελίδα μου στο Facebook για να μαθαίνετε τα νεα μου, να επικοινωνούμε πιο εύκολα αλλά και να ενημερώνεστε για τα καινούρια posts και βίντεο που θα ανεβάζω!!


10 σχόλια:

  1. megeiaaaaaaa sou!!!
    m'arese idiaitero to kolie apo H&m kai to daxtulidi asterias!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!!! Κι εμενα εκεινα μ'αρεσαν περισσοτερο απο ολα :P και τα ρουχα της μαμας βεβαια που οπως ειπα αδικουνται στις φωτο :P

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω τίποτα! Το MP3 που αγόρασες το έχω κ' εγώ αλλά σε φούξια! Τα δαχτυλίδια μουστάκια κ' ο αστερίας φανταστικά! Καλοφόρετα όλα, με γεια σου! Στα H&M δε βρήκες ψηλόμεσα μαγιό τελικά, ε?


    Υ.Γ: Η Σανέλ είναι αξιολάτρευτη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!!! Κ εγω σε φουξια το ηθελα αλλα δε το ειχε :P Αλλα ταιριαξε πολυ με τα ακουστικα μου οποτε μαρεσε :P Οχι ενα μονο βρηκα που δε μαρεσε καθολου δυστυχως :/
      :) :)

      Διαγραφή
  3. Πολυ ομορφα ολα!! μεγεια σου! αυτα το κοραλι βραχιολια τα ερωτευτηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα κοσμήματα! Με γεια σου όλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραια πραγματα αλλα λιγο δευτερα!τα πλαστικα παπουτσια(dexim) δεν φοριουνταιαπο κοριτσια που θελουν να θεωρουν τον εαυτο τους fashion icon και fashion blogger!και στο χωριο μου ακομα,τα θεωρουν τριτοδευτερα!με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχας δεν ειναι πλαστικα τα παπουτσια. Η ποιοτητα τους ειναι υπεροχη. Δευτερον, δε θεωρω τον εαυτο μου fashion icon (εχει μεγαλη διαφορα απο fashion blogger).
      Γιατί δε μας κανεις ενα σχολιο με το προσωπο σου, να δουμε εσενα την κλασατη?
      Δε ξερω τι κανουν στο χωριο σου, αλλα μαλλον πρεπει να βγεις λιγο απο εκει γιατι σε εχει επηρεασει αρνητικα!
      Δεχομαι ολα τα σχολια αρνητικα-θετικα, αλλα προτιμω οταν ειναι επωνυμα για να εχουν μια βαση.
      Απο οσο ξερω εσυ μπορει να εισαι το πιο τριτοκλασατο πλασμα που υπαρχει (αν κρινω απτο οτι επελεξες να κανεις αρνητικο σχολιο ανωνυμα) οποτε δεν εχει νοημα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή