Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Arm Candy DIY tutorial (lots of styles)

Γειά σας fashionistas!!
Είστε έτοιμες για το καλοκαίρι?
Εγω πάντως είμαι πλεον, αφού έφτιαξα τα Arm Candy μου...
Απο μικρή φτιάχνω κοσμήματα αλλά συνήθως δε μου αρέσει το αποτέλεσμα και δε τα φοράω...
Φέτος όμως, αφού κόλλησα με το trend του Arm candy, αλλά δε θέλω να αγοράσω έτοιμα γιατί μου φαίνονται πολύ ακριβά σε αναλογία με τη σχετική ευκολία που φτιάχνονται και τα υλικά τους, είπα να φτιάξω δικά μου. Δύσκολα αγοράζω έτοιμα, μόνο αν βρω κάτι που μου αρέσει και γενικά θεωρώ οτι είναι καλύτερα να φτιάξεις δικά σου αφού θα είναι ξεχωριστά και με δικό σου γούστο.



Εφτιαξα λοιπόν μερικά βραχιολάκια, ενα κολιέ statement και μερικά δαχτυλίδια chevalier και θα σας εξηγήσω τους τρόπους.

Υλικά που χρειάζεστε:
Charms (τα περισσότερα τα πήρα απο το Rin Tin Tin )
Αλυσίδες (Τις είχα στο σπίτι)
Σύρματα
Χαρτόνι ή εφημερίδα
Ενα σπρέυ (για να βάψουμε τις αλυσίδες και τα σύρματα) -προαιρετικό
κορδόνια και σχοινιά (τα περισσότερα τα πήρα απο το Jumbo)
Ψαλίδι
Πένσα
Πολύ φαντασία!!!








Λοιπόν, για να ξεκινήσουμε, θα σας δείξω πως να βάψετε τις αλυσίδες και τα σύρματα αν θέλετε να τα αλλάξετε χρώμα. Εγώ είχα ήδη ασημένιες αλυσίδες στο σπίτι αλλά ήθελα χρυσά βραχιόλια οπότε πήρα ένα χρυσό σπρέυ και τα έβαψα..

Απλώστε τα χαρτόνια ή την εφημερίδα κάτω (κατά προτίμιση σε εξωτερικό χώρο γιατί το σπρέυ μυρίζει πολύ. 
Απλώστε τις αλυσίδες και τα σύρματα πάνω στα χαρτόνια και βάψτε.

Θα πρέπει να τα αφήσετε για αρκετές ώρες να στεγνώσουν και μετά να τα γυρίσετε και απο την άλλη να κάνετε την ίδια διαδικασία. Εγώ τα άφησα όλο το βράδυ.

Το δεύτερο βήμα είναι απλό και εξαρτάται απο σας. Απλά φτιάχνετε τα βραχιόλια-κολιέ κτλ... Θα σας δείξω πως έφτιαξα τα δικά μου.


1. Τυλιχτή αλυσίδα (βραχιόλι)

Δένουμε ψηλά στην αλυσίδα το κορδόνι σε ένα φιόγκο. Μετά, ξεκινάμε και τυλίγουμε το κορδόνι γύρω απο τη μια μεριά της αλυσίδας. Στο τέλος κάνουμε εναν μικρό δυνατό κόμπο.
Συνεχίζουμε δένοντας κόμπο το δεύτερο κορδόνι πάλι στην αρχή και το τυλίγουμε γύρω απο την άλλη μεριά της αλυσίδας. Δένουμε στο τέλος έναν κόμπο και έτοιμοι!


2. Σύρμα με charms

Κι άλλο πολύ απλό βραχιολάκι. Τυλίγουμε το κομμάτι το σύρμα γύρω απο τον καρπό μας για να φτιάξουμε το στρόγγυλο σχήμα του. Σπρώχνουμε τις άκρες να κλείσουν με την πένσα για να μην κοβόμαστε. Ξεκινάμε και τυλίγουμε το κορδόνι γύρω απο το σύρμα και στα σημεία που θέλουμε, ενώνουμε τα charms. Συνεχίζουμε και για το τέλος δένουμε απλά κόμπο το κορδόνι και κόβουμε όσο περισσεύει.

3. Κολιέ statement

Αυτό είναι λίγο πιο δύσκολο και θέλει υπομονή γιατί μέχρι να δεθεί καλά θα σας παιδέψει λίγο. Ενώνουμε δυο αλυσίδες αφήνοντας κενό στη μέση για τις πέρλες. Δένουμε κορδόνι στην αρχή της αλυσίδας δένοντας εν τω μεταξύ και τις πέρλες με τις αλυσίδες. Κάνουμε εναν κόμπο για να κρατηθούν οι πέρλες (μη σας νοιάζει αν δε φαίνεται και τόσο καλό, αυτό θα είναι στο πίσω μέρος του λαιμού). Συνεχίζουμε τυλίγοντας το κορδόνι αναμεσα στις τρύπες των αλυσιδών (ανα δυο τρυπες) και γύρω απο τις πέρλες. Συνεχίζουμε μέχρι το τέλος, που δένουμε πάλι γερούς κόμπους για να μη φύγουν οι πέρλες.

4. Glamorous Skulls

Ισως το πιο απλό σχέδιο και το αγαπημένο μου. 
Παίρνουμε σύρμα, το τυλίγουμε γύρω απο τον καρπό για να πάρει σχήμα, κλείνουμε τη μια άκρη (την άλλη στο τέλος) και βάζουμε τις νεκροκεφαλές ή τις χάντρες και τις περνάμε μέχρι τη μέση. Στην αρχή και στο τέλος των χαντρών δένουμε δυο κόμπους με σχοινί ή βάζουμε λίγη κόλα για να μείνουν εκεί. (Μπορείτε να βάλετε χάντρες σε όλο το βραχιόλι). Στο ένα βραχιολάκι, έδεσα στις δύο άκρες κορδόνι σε ζαχαρί χρώμα σε φιογκάκια για να γίνει λίγο πιο girly. ΕΤΟΙΜΟ!! :)

Για τα δαχτυλίδα απλά μετρήστε το μέγεθος που θέλετε και αυτοσχεδιάστε με την πένσα.

Εφτιαξα και δυο ακόμη βραχιολάκια, είναι πολύ απλά γι'αυτό και δεν έκανα tutorial, απλά πάρτε τρείς κλωστές ή κορδόνια και κάντε πλεξούδα, βάζοντας ανάμεσα μερικά charms. Κάντε τα μεγάλα, για να είναι σαν πολλά βραχιόλια μαζί! (Τα συγκεκριμένα τα έχω βρεί μέχρι και 30 ευρώ, με μόνη διαφορά οτι αντί για σατέν κορδόνι χρησιμοποίησαν σουέντ.)

Ορίστε μερικές φωτογραφίες απο τα κοσμήματα φορεμένα:







Ρολόι: Tally Weijl
Μπλούζα: Forever 21
Όζα: Beauty Line Cosmetics στο χρώμα 346


Τώρα λοιόν είμαι καλλυμένη απο κοσμήματα για τις διακοπές μου. 
Ελπίζω να σας άρεσαν!!
Αν φτιάχνετε κι εσείς κοσμήματα ερασιτεχνικά, δείξτε μου φωτογραφίες στη σελίδα μου στο Facebook .

Φιλάκια πολλά!!! :*

4 σχόλια:

  1. AYTO TO XRYSO GIA TA VRAXIOLIA PWS TO EFTIAKSES??THELOUME NA DOUME KAI ALLA KOSMHMATA KAI VIDEO ME TO PWS TA FTIAXNEIS ANALUTIKA :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις κανω το βιντεο με το καινουριο μου σπιτι θα κανω κι αλλα σιγα σιγα για τα διακοσμητικα που φτιαχνω μονη μου (συν αυτο το χρυσο για τα βραχιολια).
      Ψαχνω ειδικο σταντ για την καμερα για να μπορω να βγαζω βιντεο την ωρα που φτιαχνω πραγματα γιατι απτο λαπτοπ δε φαινεται καλα! Μολις βρω θα αρχισω να κανω πολλα βιντεο με DIY βραχιολια κτλ :)

      Διαγραφή