Τρίτη 28 Μαΐου 2013

~Θέλω τη βοήθεια σας!!~ Rin tin tin contest for the face of 2013

Κορίτσια μου τι κάνετε???
Είμαι εδώ με ένα γρήγορο ποστ για να σας ζητήσω τη βοήθεια σας!
Θυμάστε το casting call που είχα πάει πριν λίγες μέρες?
Ε λοιπόν, βγήκαν οι φωτογραφίες και ξεκίνησε ο διαγωνισμός.
Θα είναι χωρισμένο σε τρεις γύρους. Ο πρώτος, ψηφίζετε τα 51 κορίτσια για να βγει η δωδεκάδα με τα κορίτσια με τα περισσότερα likes. Στον δεύτερο, ψηφίζετε ανάμεσα στις 12 για να βγει τετράδα. Και τέλος, διαλέγετε την καλύτερη απο την τετράδα για να νικήσει.


Είμαι το νούμερο 17. Θα μου κάνετε μεγάλη χάρη αν με ψηφίσετε!
Είναι πολύ σημαντικό για μένα να κερδίσω και πιστεύω το αξίζω!


Για να ψηφίσετε, χρειάζονται δυο απλά βήματα:
1. Κάνετε like στη σελίδα Rin Tin Tin (που θα σας πρότεινα να κάνετε έτσι κι αλλιώς, τα πράγματα που φτιάχνουν είναι υπέροχα)
2. μπαίνετε στο λινκ του διαγωνισμού http://www.facebook.com/rintintinskg/app_125708034300591 και βρίσκετε τη φωτογραφία μου και κάνετε ενα τικ στο κουτάκι για να με ψηφίσετε!
Αν θέλετε κάνετε και share για να με βοηθήσετε να μαζέψω κι άλλες ψήφους!!



Ευχαριστώ πολύ πολύ εκ των πρoτέρων.
Φιλάκια πολλά

4 σχόλια: