Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Το πρώτο μου Beauty Test Box!!! ~Βίντεο~

Σήμερα έλαβα το πρώτο μου Beauty Test Box. Είναι ενα συνδρομητικό κουτί ομορφιάς (ελληνικό) με προιόντα απο καλλυντικά μέχρι περιποίησης προσώπου!
Θα σας δώσω το link του site για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες να μη σας κουράζω εγω εδώ!



Το Βίντεο στο Youtube! Κάντε thumb up και subscribe για να ανεβάσω κι άλλα βίντεο!!!






Το κουτί ήταν σε τέλεια κατάσταση, η συσκευασία υπέροχη, όμορφο γράμμα καλωσορίσματος και με πληροφορίες για τα προιόντα και τέλος το υπέροχο δωράκι που προφανώς το αγάπησα!!! :)

Θα ξαναπάρω σίγουρα!

Προς το παρόν δοκίμασα το βάλσαμο φρεσκάδας για τα πόδια γιατί όπως σας είπα απ'το χθεσινό casting τα πόδια μου γέμισαν φουσκάλες απ'τα τακούνια :( και προς το παρόν μου αρέσει πολύ!!!

~Η εταιρία δε με πληρώνει ή κάτι τέτοιο, τα αγόρασα μόνη μου και σε καμία περίπτωση δε διαφημίζω τα προιόντα, λέω απλά την προσωπική μου γνώμη!~

Παραγγείλετε το δικό σας εδώ: http://www.beautytestbox.com/

Ελπίζω να σας άρεσε το βίντεο και συγγνώμη για την ποιότητα και το awkwardness αλλά είναι το πρώτο μου talking video και δεν ήμουν και τόσο άνετη! Ελπίζω στα επόμενα να είμαι καλύτερη!

Φιλάκια ομορφιές!! :*

6 σχόλια:

  1. να μαι και γω!!!!!!

    αααχ κ γω παρελαβα το δικο μου πριν λιγες μερες! το πρωτο μου! δεν ειχαμε τα ιδια πραγματακια... =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις κανει post ή βιντεο να το δω? Ειναι πολυ ωραια τα πραγματα που εχει εγω θα συνεχισω οπωσδηποτε να το παιρνω!!! :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο ποστ και το βίντεο ωραίο μην αγχώνεσαι για τπτ!
    keep posting!!! :D
    with love,
    chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθες στην παρέα μας! Όμορφο το κουτάκι σου!

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ κουκλα μου!
      Τελειο το blog σου, σ εκανα follow :)

      Διαγραφή