Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Random photos

Μωράκια τι κάνετε?
Σας υποσχέθηκα outfits για το Σ/Κ αλλά τελικά δε πήγαν τα πράγματα όπως τα σχεδίασα και χάλασε το διήμερο μου, οπότε σας ετοίμασα ενα άλλο θέμα, σχετικά με ένα πολύ μοδάτο trend, που μου ζήτησε μια απ'τις καλύτερες μου φίλες όταν κάναμε βόλτα στα μαγαζιά. Οπως είπα, το ετοίμασα, αλλά δε θα δείτε αυτό σήμερα, αφού με έπιασε η τελειομανία μου και κάνω συνέχεια διορθώσεις για να βγει όσο καλύτερο γίνεται.
Επειδή όμως σας υποσχέθηκα νέα ανάρτηση, θα σας δείξω μερικές καινούριες φωτο που έβγαλα, κυρίως απο ρούχα, αφού έβγαλα προχθές τα καλοκαιρινά μου και έφτιαξα το rack μου.
Ελπίζω να σας αρέσουν.



Τα μαλλιά μου που τώρα τελευταία τα αγαπάω.. Δεν είναι εξτε ή τρέσσες, όλα δικά μου είναι! :)


Οταν βαριέμαι ενοχλώ το σκυλί μου...




Η μαμά μου έχει ταλέντο στα γλυκά. Τούρτα OREOS με χρωματιστή κρέμα και γέμιση απο διάφορα μπισκότα.. yummy <3



 Το αγαπημένο μου clothing rack... Εβαλα κάποια ανοιξιάτικα ρούχα για να ομορφύνει λίγο το δωμάτιο μέχρι να πάω για ψώνια. Μου αρέσουν τόσο πολύ όλα τα χρώματα :)

Τρία απ'τα αγαπημένα μου χρωματιστά skinny jeans και το άσπρο μου <3 μαζί με μερικά φουλάρια..
Το ροζ ειναι Tripp και το πήρα απο το Hot topic
Το μπλε και το κίτρινο ήταν δώρα και δε ξέρω ακριβώς τις μάρκες
Το άσπρο είναι Miss Denim.
Τα φουλάρια το κόκκινο και το μαύρο με τις νεκροκεφαλές είναι απ'τα Tally Weijl
το χρωματιστό-πλεκτό είναι απ'τα Claire's
και το λαχανί είναι παλιό, της μαμάς μου.

Το μπλέ skinny jean μου με το κόκκινο φουλάρι..

Ροζ δαντελωτά μπλουζάκια <3 
Το νεον φούξια που είναι μπροστά είναι απ'τα Tally Weijl
Το φούξια είναι απο Forever 21
και το μπεζ-ροζ είναι κι αυτό απ'τα Tally Weijl.

Αξεσουάρ, καλλυντικά, πρέπει να τα βάλω όλα σε μια τάξη κάποια στιγμή!


Το ίδιο με τια παπούτσια μου!

Victoria's Secret boxes <3 <3
Ενα outfit που σκέφτηκα συμμαζεύοντας τα ρούχα μου..
Και η μπλούζα και η φούστα είναι Forever 21.

Μερικά τσαντάκια κρεμασμένα στο rack μου...

Καταλήγω στο οτι δεν έχω συμμαζέψει ούτε τα μισά απ'τα καλοκαιρινά-ανοιξιάτικα μου και έχω πολύ δουλειά μπροστά μου. Αλλά όπως κάθε γυναίκα, δε θέλω να τα συμμαζέψω μέχρι να ψωνίσω τα καινούρια μου, γιατί κλασσικά τα παλιά μου δε με εντυπωσιάζουν.. Κακομαθημένη? Ισως αλλά τι να κάνουμε...

Ελπίζω να σας αρέσουν οι φωτογραφίες και να παραλείψετε το γεγονός οτι δεν έβαλα τα θέματα που σας υποσχέθηκα! Λίγη υπομονή ακόμα να κάνετε, γιατί θέλω να είναι τέλεια.

Μέχρι τότε, πολλά ανοιξιάτικα φιλάκια :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου