Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Mini post ~outfit*

Σήμερα ξύπνησα με μεγάλη όρεξη! Μάλλον είναι ο καιρός...
Έβγαλα μια βόλτα τη Σανέλ και ήμουν αρκετά ικανοποιημένη από το ντύσιμο μου οπότε είπα να σας δείξω μερικές φωτογραφίες...

Εχω κολλήσει λίγο με τα πουκάμισα κάτω απο πουλοβερ...
Φόρεσα ένα πουκάμισο με σχέδια σε ροζ-κοραλλί αποχρώσεις, ζαχαρί πλεκτό πουλόβερ, σκούρο τζιν και καφεμπέζ μποτάκια σε στυλ Ugg..
Αξεσουάρ δεν έβαλα καθόλου, αφού πήγα απλά μια βόλτα το σκυλί, τα μαλλιά μου ήταν σπαστά απο χθες που τα είχα μπούκλες, τα μάζεψα σε εναν χαλαρό κότσο και έβαλα μια ροζ-μπεζ κορδέλα και τράβηξα τις αφέλειες έξω. Στις φωτογραφίες είμαι άβαφη, αφού δεν είχε νόημα να βαφτώ για μια μικρή βόλτα πρωί πρωί :P Αυτά!



Δεν είναι υπέροχο το τοπίο με τις μαργαρίτες??? Το λάτρεψα!!



Εδώ φαίνεται μια λεπτομέρεια απο το πουκάμισο, που εκτός απο τα άλλα σχέδια, έχει και λεοπάρ !

"Θέλω τα ρούχα σου"
Πουκάμισο : Pink Woman 
Πουλόβερ : τοπικό μαγαζί στη Σκύδρα 
Τζιν : Bershka 
Μποτάκια : vintage 
Κορδέλα για τα μαλλιά : Tally Weijl 

Δεν ήταν κάτι σπουδαίο, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένη απο το outfit μου και είπα να το μοιραστώ μαζί σας με ένα μινι ποστ!
Ελπίζω να σας άρεσε! Φιλακια πολλά ανοιξιάτικα μωρά μου :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου