Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Ιδέες διακόσμησης.

Hello lovelies!!!
Αυτές τις μέρες με έχει πιάσει μια μανία με τη διακόσμηση.
Μπορεί να φταίει το οτι ελπίζω να μετακομίσω σύντομα σε δικό μου σπίτι, οπότε ψάχνομαι λίγο περισσότερο. Αλλωστε, στο Tumblr.com υπάρχουν άπειρες ιδέες για girly δωμάτια-σπίτια.
Θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες που βρήκα και θέλω να εφαρμόσω παρόμοια στυλ στο σπίτι μου.


Το ρομαντικό στυλ μου αρέσει πολύ σε ένα δωμάτιο, άσχετα με τον τρελό χαρακτήρα μου! :P
Τα άσπρα κρεβάτια , ειδικά τα σιδερένια με όμορφο σχέδιο, είναι απαραίτητα για αυτό το στυλ διακόσμησης. Ροζ παλ χρώματα βοηθάνε πολύ, αλλά και έντονο ροζ ή φλοραλ για τις λιγότερο ρομαντικές παραμένουν στο ίδιο στυλ. Τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια, δεν είναι μόνο χριστουγεννιάτικα, αφού σε οποιοδήποτε μέρος της κρεβατοκάμαρας δείχνουν όμορφα και ομορφαίνουν και το δωμάτιο. Γύρω απ'το κρεβάτι, απο φωτογραφίες, απο ένα παράθυρο ταιριάζουν παντού! Γούνες, vintage σχέδια, λουλούδια,  κεράκια, είναι λίγοι τρόποι να τονίσεις αυτό το στυλ στο δωμάτιο.







Ενα άλλο στυλ που μ'αρέσει πολύ είναι το πολύ girly με στοιχεία classy.  Μαύρα ή λευκά έπιπλα (σε αυτό το στυλ προτιμώ τα μαύρα,αλλά είναι προσωπική μου γνώμη), χρωματιστές λεπτομέρειες, αγαπημένα μου είναι το φούξια ή το μεντί, αλλά ταιριάζουν πολύ και μοβ, κόκκινο και σχεδόν όλα τα έντονα χρώματα, αφίσες ή πίνακες απο κλασσικά πρόσωπα ή πράγματα (πχ Μέριλιν Μονρόε ή πύργος του Άιφελ κτλ) και εμφανής τάσεις αγάπης προς τη μόδα (ένα rack με αγαπημένα ρούχα, αξεσουάρ αποθηκευμένα σε μέρος που φαίνονται, μανεκέν σε ένα χρώμα ή τυλιγμένα σε ταπετσαρίες και υφάσματα κτλ).. Απαραίτητα για ένα υπνοδωμάτιο σε τέτοιο στυλ είναι τα μοδάτα μαξιλαράκια με σχέδια ή έξυπνα quotes.












Το τρίτο αγαπημένο μου στυλ είναι το πολύ girly. Λεοπάρ και ζεβρέ prints, πολύ χρώμα, έντονα αξεσουάρ και μαξιλαράκια και Victoria's Secret λευκά είδη. Αυτό το στυλ μπορεί να γίνει κιτς ή παιδικό πολύ εύκολα, γι'αυτό θέλει προσοχή. Θα δείτε στο τέλος του ποστ κάποιους απ'τους δικούς μου κανόνες για να έχω όμορφο και στυλάτο σπίτι χωρίς να το παρακάνω.

















Ένα σπίτι, δε χρειάζεται να είναι μεγάλο για να είναι όμορφο και να φαίνεται ακριβό. Οι φοιτήτριες, σχεδόν πάντα θέλουν ένα στυλάτο και ξεχωριστό σπίτι με λίγα λεφτά και συνήθως δεν είναι πολύ μεγάλα τα διαμερίσματα που νοικιάζουν.  Μπορείς όμως πολύ εύκολα με λίγο ψάξιμο και φαντασία να μετατρέψεις ένα μίζερο στούντιο ή γκαρσονιέρα σε πολυτελές, όμορφο σπιτάκι. Μην ξεχνάμε οτι όσο πιο μικρό, τόσο πιο cozy .. :)






Τώρα, για να εστιάσουμε λίγο στις λεπτομέρειες ενός σπιτιού, απαραίτητα θεωρώ τα μαξιλαράκια που ταιριάζουν με το στυλ της διακόσμησης, κεράκια, φωτογραφίες, αφίσες, ταπετσαρίες, πίνακες και ξεχωριστά αξεσουάρ, όπως είναι τα πουφ ή τα σκαμπό σε σχήμα χεριού ή τακουνιού!










Δείτε κάποια απ'τα πράγματα που θα εφαρμόσω σίγουρα στο δικό μου σπίτι όταν με το καλό το νοικιάσω!





Ενα πολύ έξυπνο "κόλπο" είναι να χρησιμοποιείς τα αποθηκευτικά έπιπλα αλλά και τα ίδια τα ρούχα ή παπούτσια και αξεσουάρ ως διακοσμητικά στοιχεία του δωματίου.










Τα clothing racks είναι πολύ διασκεδαστικά και βοηθούν αν δεν έχετε χώρο στη ντουλάπα ή αν ψωνίζετε συχνά και θέλετε να ξεχωρίζετε ποια ρούχα δεν έχετε φορέσει ακόμα! Εγώ προσωπικά, στο rack μου κρεμάω τα αγαπημένα μου ρούχα ανάλογα με την εποχή (πχ τώρα έχω κρεμάσει τα αγαπημένα μου ανοιξιάτικα) και μερικά καινούρια κομμάτια που θέλω να θυμηθώ να φορέσω. Επίσης, έχω κρεμάσει μερικά φουλάρια και τσαντάκια (έχω ανεβάσει φωτογραφίες σε προηγούμενο ποστ για να δείτε)..

Τέλος, όμορφες ή αστείες λεπτομέρειες δίνουν άλλον αέρα στο σπίτι, πιο νεανικό! Χρωματιστά ψυγεία-ηλεκτρικά, αυτοκόλλητα σε βαρετά έπιπλα-τοίχους κτλ, μέρη του τοίχου με γκράφιτι ή μια ζωγραφιά, ή χαλάκια και αξεσουάρ με χιουμοριστικό χαρακτήρα.






(Το χαλάκι της φώτο το έχω και έκανε μεγάλη θραύση όταν έμενα σε δικό μου διαμέρισμα. Πλέον, το έχει κατοχυρώσει το σκυλί μου για να κάνει την ανάγκη της. Η Σανέλ αποφασίζει και εμεις κάνουμε θυσίες για να υπακούμε, κλασσικά)

Αλλάζω πολύ συχνά διακόσμηση στο δωμάτιο μου και τον τελευταίο καιρό έχω μετακομίσει πολλές φορές οπότε έχω αρκετό υλικό για να σας δείξω. Παρακάτω θα δείτε τις αγαπημένες μου φωτογραφίες απο δικά μου δωμάτια-διαμερίσματα που είχα στο κοντινό παρελθόν!









Εδω ακόμα δεν είχα το τραπεζάκι μου και χρησιμοποιούσα ένα κουτί! :P






Κανόνες για ένα όμορφο δωμάτιο-σπίτι (δεν είναι αληθινοί κανόνες, είναι δικοί μου που πιστεύω πως με βοηθούν πολύ)
  1. Βρες ένα βασικό στυλ και τα δυο-τρια βασικά χρώματα-σχέδια για το δωμάτιο ή το διαμέρισμα. Θα σε βοηθήσει πολύ στο να βρείς τα υπόλοιπα πράγματα και να κανονίσεις τις λεπτομέρειες που θες να βάλεις.
  2. Ποτέ μα ποτέ μη συνδυάζεις κόκκινο με ροζ και φούξια. Όσο όμορφο και να είναι το σπίτι σου, όσο τέλεια κι αν συνδυάσεις το υπόλοιπο, υπερβολικά σπάνια φαίνεται όμορφο το κόκκινο με το ροζ. Προτιμώ να τα αφήνω αυτά στους ειδικούς, που ξέρουν ακριβώς ποιές αποχρώσεις και ποιά αντικείμενα ταιριάζουν μεταξύ τους.
  3. Ποτέ μη μπλέκεις πολλά στυλ. Ξέρω πως είναι να μην ξέρεις τι θέλεις και να σε τραβάνε πολλά χρώματα και στυλ, αλλά πρέπει να διαλέξεις ένα στυλ που σ'αρέσει πιο πολύ και όχι όλα γιατί πολλές φορές δε ταιριάζουν μεταξύ τους αυτά που σ'αρέσουν!
  4. Ξεφορτώσου όσα έπιπλα έχουν χαλάσει ή δε ταιριάζουν με το στυλ που θέλεις. Αν μπορείς, άλλαξε ή φτιάξε κάποια έπιπλα ή διακοσμητικά που δε μπορείς να πετάξεις.
  5. Προσπάθησε να αποθηκεύσεις όσο περισσότερα πράγματα μπορείς. Είναι ωραίο να φαίνονται κάποια πράγματα, αλλά αν είναι πολλά απλά φαίνεται υπερφορτωμένο το σπίτι.
  6. Φτιάξε δικά σου διακοσμητικά. Στο ιντερνετ υπάρχουν άπειρες ιδέες για να φτιάξεις πίνακες ή κορνίζες κτλ για να διακοσμήσεις το δωμάτιο ή το σπίτι σου με λίγα χρήματα.
  7. Προσπάθησε το δωμάτιο ή το σπίτι σου να είναι εκτός απο όμορφο, βολικό. Τι να το κάνεις το όμορφο αν δε μπορείς να αράξεις ή να φάς ή να κάνεις τα βασικά της καθημερινότητας???


Αυτές ήταν οι ιδέες και οι συμβουλές μου για όμορφο σπίτι-δωμάτιο. Βάλτε χρώμα,φαντασία και εννοείται να σας εκφράζει, όποιο στυλ κι αν διαλέξετε! Και αν θέλετε να κάνετε οικονομία, μη στενοχωριέστε, τα έπιπλα βάφονται, τα διακοσμητικά φτιάχνονται και οι χώροι γίνονται βολικοί με τη σωστή οργάνωση!
Ελπίζω σύντομα να σας δείξω το δικό μου διαμέρισμα και να μου πείτε γνώμες!

Μεχρι την επόμενη φορά, πολλά πολλά φιλάκια και καλή διακόσμηση :*

“Home is the nicest word there is.” 
― Laura Ingalls Wilder

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου